28/10/12

MOTXILLA PER LA LINET

Inici de la guarderia... llistats interminables de coses a preparar per les mares. Entre elles, un parell de bosses per mudes... la mare de la Linet volia alguna cosa diferent, unes motxilles amb... el nom, la classe de... a més aprofitables per els anys següents...??
Vaig començar, un dibuix per aquí, unes lletres per allà, les teles així i el cosit 'aixà'... tot barrejat va sortir una motxilla que va agradar tant que d'una en va sortir una altra! Ja veureu ja...











10 comentarios:

  1. Moníssima!! Una tortugueta molt simpàtica.
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  2. Quina monada !!! m´agrada veure sempre a la setmana quina cosa ens ensenyeras.´Te uns colors especials com sempre ...
    Felicitats

    ResponderEliminar
  3. La bossa guapiiiiissima!!!!! i la tortuga unamonada!! Petons :):)

    ResponderEliminar
  4. La bolsa preciosa, que diseño tan original y unos colores fantásticos
    Nuevamente felicidades, espero con mucha impaciéncia llegar el lunes que es cuando veo que publicas verdad
    Joaquina

    ResponderEliminar
  5. Ohhh! que guapa que anirà la Linet! un gran gust com sempre! m'agrada molt i molt! un petó! ja has participat al meu sorteig??? va, afanya't!

    ResponderEliminar
  6. M'encanta el lila! I la bossa t'ha quedat genial! Aquestes bosses són molt útils i amb els anys les vas reutilitzant per infinitat d'altres coses!!

    ResponderEliminar
  7. Quina motxila més bonica, m'agrada.
    Anna

    ResponderEliminar
  8. Quina monada de bossa Helena...la trobo SÚPER! Estic enamorada de tot el que cuses....
    Petonets!

    ResponderEliminar
  9. Una cucada, la Linet serà l'enveja de la classe.

    ResponderEliminar
  10. Hola Helena. M'encata tot el que fa. Molt bon gust i molt ben treballat. Montse Biosca

    ResponderEliminar