23/2/14

DERIVANT DEL QUADRAT 2...

Avui us ensenyaré un encàrrec que deriva de dos encàrrecs més.

Pensareu... què rebuscat , oi? Doncs molt fàcil.... Us explico:

Primer, un dia us vaig ensenyar un quadrat que amb la repetició d'aquest i la seva unió va resultar sent aquesta bossa.

Segon, un altre dia us vaig ensenyar l'encàrrec (necesser + pitet) que m'havia fet la Montse per una nena que es deia Mia i que va ser tot un èxit.

Tercer, la Montse havia de tornar a fer un altre regal, aquest cop a la Mireia i degut el resultat del de la Mia no s'ho va pensar aprofitar la mateixa combinació de teles per fer una BOSSA i un PITET de conjunt per aquesta.
I aquest pack / conjunt últim és el que us mostro a continuació!

En aquest cas, altre cop DERIVANT DEL QUADRAT...















8 comentarios:

  1. Jo crec que ja ho he entès!! Jijijiji!! Bé, sigui com sigui, Drapets ha fet un conjunt preciós, amb unes tonalitats alegrea i fines com sempre.
    Petonets guapa

    ResponderEliminar
  2. Guauuuu!!!! Quina bossa es preciosa m'agradan molt el conjunt de les teles. Com sempre una passada!!!!! Petons.:)

    ResponderEliminar
  3. Cada cop que ho mires t´agrada mes i mes
    Felicitats!!

    ResponderEliminar
  4. Entès! jejeje…una SUPER monadaaaaa! m'encanta!

    ResponderEliminar
  5. Una cucada de conjunt, m'encanta aquest toc de patchwork!!!! Genial :)
    Una abraçada!!!

    ResponderEliminar
  6. Que xulo aquest conjunt. Molt ben combinats els colors.

    Un petonet.

    Olga

    ResponderEliminar
  7. Mooolt maco, és una combinació molt alegre, m'encanta com queden el fucsia i el verd llima!!

    ResponderEliminar