30/3/14

BOSSA PEL GANXET? PEL TUPPER?

El Febrer va ser l'aniversari de l'Alícia, una blogger que he tingut el plaer de conèixer personalment i una persona amb qui he fet l'únic intercanvi.

Doncs bé, vaig estar dies dubtant què cosir, pensant què podia necessitar o què podia ser-li útil i no es quedés només amb un regal.

Un cop vaig trobar el què, BOSSA PEL GANXET (és una gran experta i crack!) o BOSSA PEL TUPPER, va venir un altre punt difícil: les teles!!!! Tornava a estar en punt mort, m'agradaven moltes, però, que féssin per ella..... finalment vaig optar per una tela japonesa que em té el cor robat de NANI IRO, discreta, elegant i que combinada amb una tela de fil encara la feia ressaltar més. 

Li va agradar moltíssim; també m'ha dit l'ús final a què l'ha destinada: bossa pel tupper! 
Així que només puc dir: QUE LA DISFRUTI MOLT!





















13 comentarios:

  1. Absolutament preciosa!
    L'Alícia deu estar encantada de la vida.
    Molts petonets guapa!! Cuida't!

    ResponderEliminar
  2. Que xula que es..
    De fet tot el fas m' agrada molt!!!
    Felicitats
    Tat

    ResponderEliminar
  3. Crec que pot servir tambe per un bolset, ja que el disseny i les teles son ....expectaculars !!!!!
    Felicitats !!!

    ResponderEliminar
  4. Quin gust més exquisit que tens per les teles! M'encanta!!! :)

    ResponderEliminar
  5. Helen, aquesta bosseta em té el cor robaaaaaaaaaaaat ! I amb aquesta tela ja és lo más!!! M'encanta m'encanta i m'encantaaaaaaaaaaaaaaaaa! Jo em porto el tupper cada dia a la feina.... ho sabies??? jiji!!! ;)
    Fora conyes... de debó que és una passada de regal, i l'alícia sé que n'està encantada i segur de deu fer elis-elis a les companyes de feina... :D

    ResponderEliminar
  6. Realment portar el tàper així deu ser una passada!!!! Jo com que no tinc mans per cosir seguiré portant algunes de xules fetes per altres. Però si voleu idees per omplir els tàpers aquí en podreu trobar: L'hora del tàper.

    Salut

    ResponderEliminar
  7. Sempre l'encertes amb els regals...SEMPRE!!!! Ja saps que la bossa em xifla, i la tela també ;) Muaaaaa!!!!!

    ResponderEliminar
  8. Com sempre una preciositat.

    Molts petons.

    Olga

    ResponderEliminar
  9. Ets la millor fent regals!! Ja saps que m'encanta, no deixo de lluir-la!! La tela és molt tu, tens un gust finíssim!!

    ResponderEliminar
  10. Una bolsa preciosa y las fotografías son fantásticas
    Un saludo

    ResponderEliminar
  11. m'encanta tot!!!!, l'idea per al regal, les teles, la bossa, molt bona pensada i molta imaginació, felicitats per la feina!!!!

    ResponderEliminar
  12. Es xulíssima!!!!
    M'encantaaa!! M'agradaria fer-me'n una, podries dir-me d'on podria treure el patró o tutorial?

    Moltes gràcies!!!

    ResponderEliminar